Hero

Hero
Villken sida står DU på? Covenant eller människorna?

onsdag 1 januari 2014

Halo reach och Skyrim

 
Hej igen!
 
Förlåt att jag inte har skrivit på länge men
här har internet krånglat som bara den.
Några nyheter om Halo:
I Halo reach så har jag lämnat ASSN för att
Simon spelar ett nytt spel nu.
Nu har jag hittat en annan vän att spela med. Han har bjudit med mig att
spela med hans grupp.
Nyheter om Skyrim:
Först av allt,
jag har inte kommit på något att göra i Skyrim så
jag låter er ge förslag på vad jag kan göra.
Tex:
-Jaga (Hunter)
-Magiker (wizzard)
-Krigare (warrior)
-Lönnmördare (assassin)
Men min historia som jag har tänkt att planera för er enligt första
blogginlägget  ska jag börja skriva på det så det kommer
så småningom.
Ge mig massor av förslag om hur jag ska utveckla mina spel.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar